پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: حداقل نیم فصل به گاریدو زمان دهند تا پرسپولیس را در شرایط خوبی قرار دهد.

درویش

به گزارش همشهری آنلاین، رحیم یوسفی، درباره اینکه گاریدو سرمربی جدید پرسپولیس گفته که نقل و انتقالات بر عهده باشگاه است و امکان دارد در میانه فصل اگر تیم نتیجه لازم را نگیرد، بگوید تیم را او نبسته، اظهار کرد: حرف درستی زده، چون در این فرصت کوتاه تا شروع فصل جدید امکان شناخت از تیم را ندارد و مجبور است تا نقل و انتقالات را بر عهده باشگاه بگذارد تا در نیم فصل بتواند برای نقل و انتقالات زمستانی به باشگاه لیست بدهد. گاریدو عاقلانه تصمیم گرفته و می‌داند در نیم فصل اول فرصت دارد تا تیمش را کامل بشناسد. از طرفی آن قدر حرفه‌ای است که فراموش نکند حرف‌های او ثبت و ضبط می‌شود و اگر بستن تیم را به گردن باشگاه بیندازد، صحبت‌های روز معارفه منتشر می‌شود. بعید می‌دانم چنین مسائلی پیش آید و حفظ اسکلت تیم برای فصل بعد به او کمک می‌کند.

وی در خصوص اینکه مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر به تراکتور پیوسته‌اند و علیرضا بیرانوند هم به احتمال بسیار زیاد جدا می‌شود، در این میان اسماعیلی‌فر در حالی گفته راهی برای بازگشت به پرسپولیس وجود نداشته که پیش از پایان فصل همانند ترابی و بیرانوند با تراکتور توافق کرده بود، تصریح کرد: در عصر تکنولوژی هستیم و فضای مجازی هم از تمامی اتفاقات تصویر و صدا ثبت و ضبط می‌کند. هواداران به این موضوع آگاه هستند که بازیکنی مثل اسماعیلی‌فر به خاطر مسائل مالی از تیم رفته است. جالب اینکه امثال او با بستن مچ‌بند تیم و بوسیدن آرم باشگاه، خود را علاقه‌مند به باشگاه نشان می‌داد در حالی که پول برای آنها در اولویت است. اسماعیلی فر برای چه با تراکتور قرارداد داخلی بسته که راه بازگشت نداشته باشد؟ پرسپولیس اینها را بازیکن کرد و امثال اینها پرسپولیس را مطرح نکردند. بیرانوند هم کمبود دارد که کارهای عجیب و جلف می‌کند. بعد هم می‌گوید پیشکسوتان خط گرفته‌اند علیه من حرف بزنند، در حد و اندازه خیلی از پیشکسوتان نیستی و روزگارت با رفتن از پرسپولیس به سر آمده است.

حداقل نیم فصل به گاریدو زمان دهند

پیشکسوت تیم پرسپولیس در مورد اینکه با جدایی سه بازیکن اصلی تیم، گاریدو برای قهرمان کردن تیم به مشکل می‌خورد، تصریح کرد: تنها سپاهان است که به اندازه پرسپولیس بازیکن دارد و این تیم هم که فصل قبل کم آورد، از چندین هفته به پاپان فصل مشخص شد رقیب تیم در مسیر قهرمانی نیست. البته هیچ تیمی نمی‌تواند از حالا خود را قهرمان بداند، باید فصل شروع شود و تیم‌ها جلو بروند تا مدعیان شناسایی شوند. قهرمانان واقعی پرسپولیس، هواداران هستند که در سرما و گرما پشت تیم بودند نه بازیکنانی که تیم را رها می‌کنند و برای پول به تیم دیگری رفتند. مهم این است که باید به گاریدو زمان داد تا بتواند تیمش را بسازد و موفق به کسب نتیجه شود. حداقل نیم فصل به گاریدو زمان دهند تا تیم را در شرایط خوبی قرار دهد. شاید در ابتدای راه به مشکل بخورد، اما در نهایت می‌تواند نتیجه بگیرد به شرطی که از او حمایت کنند.

کد خبر 866027
منبع: آنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha